Aynaya baktığında ne görüyorsun ?



Merhaba.

Aynaya baktığınızda ne görüyorsunuz ? Ya da bunu farklı bakış açısı ile sorayım, aynaya baktığınızda neye dikkat ediyorsunuz ? Aynanın karşısına çıplak olarak geçiyorum ve önce sırtımdaki izlere bakıyorum, 14 yaşımdayken bi orospu beni arabasıyla ezdi ve bu izleri bıraktı. Sonra sağ bacağıma bakıyorum ameliyat-dikiş ve ezilmeden kaynaklanan bazı izler. Bu da o orospunun hediyesi. Sonra ellerimde ezilmiş kemikleri görebiliyorum bunlar da boksun eserleri ve bunun gibi daha fazlası ama bunlar önemli değil.

 Önemli olan nelerden geçtiğimi görebiliyorum ben. Neleri atlattığımı, ne savaşlar verdiğimi görüyorum. Sonra derin bir nefes alıyorum ve gözlerime bakıyorum. Parlayan gözler. Biraz daha derine baktığımda bir sürü şey görüyorum ama dikkatimi çeken en büyük şey özgüven oluyor. Sonra bu özgüvenin kaynağını sorguluyorum ve cevabı bulmam uzun sürmüyor. 24 yıla fazla gelecek tecrübeler,acılar,krizler v.b gibi şeyler. İşte cevap bu ama gün sonunda ayakta kalmış bir erkek görüyorum. Ne olmuş olursa olsun, ne kadar acımış ya da kırılmış olursa olsun, hala ayakta kalan bir erkek. 

İş hayatında,aşk hayatında ne kadar boktan şeyler yaşamış olursa olsun bunlara takılmamış, ilerlemiş bir erkek görüyorum. Birkaç kez dibi görmüş ama çıkmış (belki de yine dibi görebilecek bir adam) düşmüşe yardım edebilen bi adam, maddi-manevi gücü olan bir adam. Kendi doğrusunu bulmuş bir adam.

Tüm bunlar böyleyken kendime hep şunu soruyorum, neden sıradanlığı kabulleneyim bu kesinlikle bana göre değil. İtiraf etmek gerekirse zaman zaman kaderimde büyük bi adam olarak yazılmış olduğumu hissediyorum ya da eylemlerim öyle hissettiriyor. Önemli olan bu, kendimle gurur duyuyor olmam. Her aynaya baktığımda mutlu oluyorum, önemli olan bu.

Açıkcası benim kendimden başka dış etkenlere pek inancım yok, hatta hiç yok. Bir fanatikliğim yok, tuttuğunuz takım, desteklediğin siyasetçiler ya da etiketler için ölüp bitiyorsunuz ya, işte bu benim gibi insanlara göre değil. Ben kendimi bir kalıba da sığdırmıyorum. Bir etikette istemiyorum. Bu çocuklar kendilerine alfa,sigma etiketi taktırmayı seviyorlar, benim umrumda bile değil. Ben Mahir Batuhanım, önemli olan bu. Her şeye rağmen kendi omuzlarında yükselmiş bir adam. 

Bunları hem kendi isteğim için hem de bir takipçinin sorusu üzerine yazdım. Bana "iç huzura nasıl ulaşabilirim" gibisinden bir soru sordu. İşte cevabı. Ve ona da soruyordum, aynaya baktığında ne görüyorsun ? Gördüğün adama sen güvenir miydin ya da onun hakkında nasıl konuşurdun ? Ve en önemlisi, o adam cehennemden geçebildi mi ? Eğer bunu yapabildiyse onay ihtiyacını başkalarına göre değil tamamen kendi eylemlerine göre karşılayacaktır. 

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mental Güç

Kaderin yeni oyunları olacaktır